Türk Porno Türk İfşa Vip İfşalar Altyazılı Porno | Periscope sex

Utanmaz türklerin; amatör sekslerinin, çılgın ifşalarının blogu.

Duyurular

> İçerik kaldırma, telif vb. sorunlar için lütfen burayı okuyup, iletişime geçiniz!(d.m.c.a/takedowns please contact from here.)
> Kırık Linkleri Yorum Olarak Bildirebilirsiniz.
> Bu blogdan başka hiç bir site/sayfa/grup buraya ait değildir. İsim/içerik kopyalayanlara itibar etmeyiniz!!

Pazar

4chan de İfşa Edilen Erasmus Gazisi Türk Kızı (foto+video)

Kişi İfşayı İzledi
%100 yerli! malum internetin göt deliği olan 4chan'de erasmusla yurtdışına çıkmış türk kızlarının sikiş videoları bolca dönüyor. yine gördüğü ilk hansın sikine atlayan türk kızlarından birininn daha foto ve videosunu yollamışlar. artık bu da mı erasmus gazisi pek bilinmiyor ama, büyük ihtimal öyle. 4 5 resim birde sakso videosu var.

4chan de İfşa Edilen Erasmus Gazisi Türk Kızı (foto+video)
TIKLA İZLE

13 yorum:

  1. 1 videoda da sikişi vardı bunun, kaybettim amk sende kaybetmişşin admin herhalde

    YanıtlaSil
  2. Olm kızın suratı döllenince güzelliği 10 a katlanmış amk. Ey döl sen nelere kadirsin aq.

    YanıtlaSil
  3. Videosunu nereden bulmuşuntun , bilgiler verde bizlerde yararlanalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaynak 4chan, aslında 1 yıllık bir olay. Anca sıra gelmiş demekki.

      Sil
    2. Bu tarz videoları nasıl bulabilirim 4chan den. Bi ara girdim çözemedim meseleyi. Aydınlatırsan sevinirim

      Sil
  4. Gazisi ne amk ahajahah. Madalya verek mi kıza, tebrikler amfendi! Erasmusu bir adet yarrakla tamamlamanız büyük bir başarı

    YanıtlaSil
  5. Orada, /b boardında rastgele paylaşıyorlar. Site gibi değil orası değişik bir yer. Denk gelmen lazım anca, ben de tam anlayamadım.

    YanıtlaSil
  6. Boardsın hangi kategorilerinde denk gelir. Sağ olasın şimdiden. Umarım sanada denk gelir

    YanıtlaSil
  7. Random board'ı yani /b yazan yer işte. Sürekli paylaşılmasa da siktikleri kızları ara ara foto/resim atarlar, böyle erasmusla düşürdüğü kızlar falan olursa da atarlar. Şu tuğçe aktaş olayı da burdan çıkma zaten. Ama nadir içerikler türk olanlar.

    YanıtlaSil
  8. LİNKLER PATLAMIŞ YENİLEYİN LÜTFEN GİRMİYOR

    YanıtlaSil
  9. yenilermisiniz beyler

    YanıtlaSil
  10. erasmus gazisi güncellendi.

    YanıtlaSil
  11. Biz yerli ve millinin tadına varamıyoruz ama gavur varıyor, admin link kırık.

    YanıtlaSil

1. Yorum yazarken nickinizi kullanın.
2. Üyelik ve mail gerektirmeden adı/url seçeneği ile yorum yapabilirsiniz. url kısmını boş bırakabilir ya da google.com yazabilirsiniz.