Türk Porno Türk İfşa Vip İfşalar Altyazılı Porno | Periscope sex

Utanmaz türklerin; amatör sekslerinin, çılgın ifşalarının blogu.

Duyurular

> İçerik kaldırma, telif vb. sorunlar için lütfen burayı okuyup, iletişime geçiniz!(d.m.c.a/takedowns please contact from here.)
> Kırık Linkleri Yorum Olarak Bildirebilirsiniz.
> #EVDEKAL'ıp ne yapacağım demeyin. utanmaztürkler var. Daha n'olsun..
#stayathome

!!ÖNEMLİ DUYURU!!

*Tüm streamtape linkleri kırıktır. *Ninjastream ise aktiftir eğer göremiyorsanız VPN yi kapatıp deneyiniz.
*Son paylaşılan içerikten itibaren tüm linkler güncellenmeye başlamıştır. Bu zaman alabilir ama er geç hepsi güncellenecektir. Şuan son 18 sayfa tamamlandı!

Perşembe

İlk Öğrenci Fuckbuddyimi Porno Çekmeye İkna Ettim.. 😍

Kişi İfşayı İzledi
%100 Yerli! İşletme fakültesinden ilk düşürdüğüm fuckbuddy'mi sikişi bırak porno çekmeye ikna ettim. Sevgili falan değiliz, kızı akşamları evime çağırıp sikiyorum sadece.. böylesi zor gelir diye not düşmüş tokmakçısı. Türk öğrenci fuckbuddy ifşa.
  • Süre: 14 dk.
  • Boyut: 100 mb.
  • Seyir Zevki: 8/10
    İlk Öğrenci Fuckbuddyimi Porno Çekmeye İkna Ettim..
Türk ifşa izle 1
TIKLA İZLE 1
Türk ifşa izle 2
TIKLA İZLE 2
Vidco: ilk
extraball:  Evli ama benden vazgeçmeyen fahişem Serap: part 2






















21 yorum:

  1. Güzel karı ama hakkı verilmemiş sikememis

    YanıtlayınSil
  2. kadının hakkını verememiş diye yorumladım.

    YanıtlayınSil
  3. Amina koyayım sansürünü sikeyim

    YanıtlayınSil
  4. hakkını verememiş ne demek lan? hem ezik hem de am köpeğisiniz amk. Ananız hariç götü başı azıcık düzgün bir karı görünce onu tanrıça yapıyorsunuz hemen. Kesin yarım saat am diller, 2 saat aralıksız siker, 3 saat göt deliğini somururum diye düşünüyorsunuz :D hiç mi karı sikmediniz olm? pornodan başka sekse dair hiç bir şey görmediğiniz çok belli. yazık aq.


    lan ben kadıköyde öğrenci evimde bunun gibi her hafta bir başka kızı sikip geçiyordum, valla tek düşündüğüm de sikimin keyfiydi. hatta bi gün marmara üniden kayserili bir kız düştü bildiğin bakire.. ömründe en fazla klozetten su tutmuş amcığına öyle bir tip işte :D neyse. Bi gün bunla içiyoz sıçıyoz takılıyoz işte.. Kendisi yurtta kalıyordu eve gitmek istedi attım bunu eve, tam 1 hafta sonra gariban köylü kızı grup sikiyorduk bizim bozuk çekyatta amk ahah.. Gruptan falan hoşlanmam da sırf kızın saf dünyasının yıkılışından haz almak için siktiriyordum.. sabahları okula gitmeden ağzıyla boşaltmasını söylüyordum, çıt çıkarmadan boşaltıyordu her gün. sonra suratındaki ve sikimdeki spermleri peçeteyle siliyordu nizami bir şekilde. tokatlamayı da seviyordum, böyle yanağı kızarıncaya dek tokatlardım sadece yüzüme bakardı hafif iniltiyle. amcığı da daracıktı, bakire olmasaydı bu sıkılıkta sikimi çepeçevre saran bir amcık zor buluyordum lan.

    abii kızın ilk sikiş dönemlerinde bildiğin köle rolüne sokmuştum. enfessti ya, bak yazarken sikim kalktı valla. şurda porno izlesem anca yarım yamalak kalkar aq haha.

    herhalde en çok özlediğim orospum buydu, bakire saf aile kızının içindeki sadomazo fahişeyi çekip çıkarmıştım, dünyası 1 ayda değişti kızın. tabii kız da zevk alıyordu kölelikten. lan neyse ne yazmaya geldim ne yazdım amk ben gidiyorum.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. satır başlarını okudum kral kesin yaşanmıştır he amuna koyim

      Sil
    2. kadıköyöğrencievindekikız22 Nisan 2021 23:23

      senin ben yalanlarını da sikeyim kafanı da amk adama bak türk ifşa sitesinden millete kız sikiyorum diye hava atıyor hahaha sen çirkin kız sik 1 adet tamam yeterli laflarımı geri alırım amcığa bak amına koduğumun

      Sil
    3. lan kızları siken benim sizin gibi ezik amsalaklar inanmasa ne olur? sanki yarrağımın zevki iki katına çıkacak, triplere bak hele amk mağara adamlarındaki. inanma aq evladı, ne yapayım :D

      lan bu anlattığım birde sadece bir tanesi, kızı unutmamışım aklıma öğrenci falan okuyunca geldi ondan yazdım. Yoksa, bizim tayfanınkileri de katarsam haftada rahat 8 9 farklı kız girip çıkardı eve.. Demek yaşadığım şeyleri anlatsam burda, inanmıyom kii inanmıyom kiii hihihi deyip ağlayarak götünüzü parmaklamaya başlayacaksınız galiba. :D

      Tam şu 3 ay, nisan mayıs haziran.... sikişin haddi hesabı olmayan aylardı, sikim bile bir ayrı kalkıyor mayıs yaklaştıkça. vay aq be.. her şey gelip geçiyormuş işte

      Sil
    4. bu yaman tam bir yalancı oç

      Sil
    5. Anlatsana sadece dinlerim dediklerini yapmam :D

      Sil
    6. Anlatmam kankam.. baksana altı üstü siktiğim bi sado bakire kızı yazdım, buna bile kudurdu amk evlatları. abi tamam herkes karı sikecek diye bir şart yok ama sikene niye kuduruyor bu kıskanç ezik, amsalaklar? siz yalvar yakar am buluyorsunuz diye herkes öyle bulmuyor. hayır birde porno sitesindeyiz, deli videolar var o adamların biri çıkıp ben şunu yaptım dese izlediği şeye bile inanmazlar bu ezik götler. Çünkü haset içindeler, amsalaklar ve ezikler. neyse. ben yine ara ara postların altına yine yazarım siktiğim kızların hikyesini :P :P

      Sil
  5. aga adama kötü sikiyo becerememiş demişsiniz/*/sik boyu da çoğu zaman önemli değil kadınlar 3 cm parmaklarıyla deli gibi orgazm oluyor evet mastürbasyon farklı bi evren. çok düzenli olmasa da bi şekilde cinsel hayata sahibim ve 10 dakika altı zorlasam da boşalamayabilirim ilişki sırasında. ama 31 çekerken max 1 dk sürüyor boşalmam yani mastürbasyon farklı bi dünya ama siz kadınlara iyi hissettirerek deli gibi hard sikenlerden bile daha iyi sikmiş olursunuz tamamen hislerden geçiyor kadınları sikmek. sonuçta hiçbirimiz sikimiz açık kızlarla tanışmıyoruz. he burada pembe masalda anlatamam sik boyu bazende önemli mesela benim sikim(internette herkes 10 cm ekliyor sikine ama burada anonim oldugumuz icin gercegini söylicem)16 17 cm. direk ölçmedim ama telefon boyutuna göre bu çıkıyor. bazı anlar geliyor ki içimden sikim küçük diyip utanıyorum. mesela kucaktan sonra yaptıkları pozisyonu bi kaç kere denedim harbi sikmek için fazla efor sarf ediyon ya sikimin sönesi geliyo utançtan :D yani anlayacağınız bu eleman 25 cm yarraklı adamlardan bile iyi sikiyordur büyük ihtimal karıyı. yani ona hissetirecekleri daha fazladır. her türk porno videosunun altına ezikliğinizden böyle boş boş şeyler yazmayın.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. eziklik kanka işte. bunlar genelde hiç bir kadın tarafından ilgi görmeyen zavallı oldukları için kızları gözlerinde büyütüyor ve güzel kız sikmek için üstün özellikler olması gerektiğine inanıyorlar. Halbuki sadece kendi gibi ezikler sikemiyor, varsa da uzun sikini götüne falan sokmaya çalışıyorlar evde :D

      Mesela hayatta da böyle bunlar. kızı otobüse bindirse utanırlar niye arabam yok diye. ya da arabasız birini görse de aynı şeyi düşünürler. bu kız bu adama niye bakmış diye kıskançlıktan kudururlar falan. tüm her şey eziklikten geçiyor. türk erkeği ne beklersin %90 amsalak ve ezik :D geri kalan %10'un pornosuna 31 çekerler işte ya da yalvar yakam çapsız bir am bulup sikmeye çalışırlar.

      Sil
  6. devamını isteriz harika sikiş

    YanıtlayınSil
  7. öncelikle abicim senden iyi fırıncı olur karıyı 10dk hamur yoğurur gibi yoğurdun anasını satıyım. Diğer bi analizim de abimiz büyük ihtimalle ilk defa prezervatifsiz seks yapmış 2-3 dk aralıksız sikemedi karıyı sürekli bi çıkartıp kontrol ediyo malafatı boşalır mıyız acaba diye hahahaha ama karı ölüyü diriltir o derece iyi... kıvrımları... o saksosu.... mükemmel bi hatun.... bayıldım karıya abimiz biraz tecrübelenirse olur bu iş

    YanıtlayınSil
  8. 35 lira verip +55 teyze sikenler am profesörü olmuş aq. Gavat am görse kumbara sanıp 1 lira sıkıştırmaya çalışacak burda sins triplerine giriyor. Tamam en çok sen siktin aq.

    YanıtlayınSil
  9. Fallen icarus24 Nisan 2021 17:03

    Ya kim ne derse desin bu fizikteki bu azgiklataki kıza böyle davranilmaz. Kukuyu bile dillememis adam. Kızin her halinden belli tatmin olmadığı. Sesi, fiziği çok guzel. Umarım güzel bir tokmaciyla karşılaşır da dizlerinin bağı cozulene kadar güzel bir haz yaşar :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. bi am eziği daha :D sikişte ilk olarak karıyı düşünen, yok amını sömürürüm yok 50 saat sikerim gibi düşünen tip varsa dedikleri gibi am görmemiş eziğin tekidir. buruşuk ananızın vucudundan başka kadın görmediniz, size vermediler anlıyorum ama götü göbeği sarkmamış her karıyı yüceltip, ezik ruhunuzu ortaya dökmeyin. bu yüzden size siktirmiyorlar :D gerçi devam böyle ahaha.

      Sil
  10. Madem sohbet ediyoruz ekleyeyim: Türk erkeği denen bir şey var, ya kadın öldürür ya kadının köpeği olur yüceltir. İnsan yerine konmayı istemiyor mallar, Seksi de aynı normali de.. bu özsaygısız götverenlerde azıcık beyin olsa kızların da kendileri için uğraşacağını, değer ve ödün vereceğini görür ama yok abi... bu 5 saat siker, kızın leş amını fino itleri gibi diller, 30 santim yarrağıyla kadını deler geçer falan. adamların seks deyince aklına bu geliyor ya sadece şaka gibi. bu tiplerden ne bok olur aq. Çoğu kızı sekse ikna edinceye kadar da sürekli amsalaklık, kıza yaranma çabaları, it köpek olmalar falan. leş gibi karakter işte. olm aptal araplar bile bu kadar özsaygısız tipler değil lan.

    Türk kızına değinmiyorum tabii ki. çevresindeki 5 10 amsalağı erkek zannediyor ve hayatını, kişiliğini bu salakların tavırlarına göre belirliyor, götü kalkık vasat düşük zekalı tür işte. Tencere kapak amk, olan sen ben gibi normal insanlara oluyor.

    YanıtlayınSil
  11. am makalesi yazmis herkes mevzunun özü sex yapmaktan geçer her sex bi tecrübedir , karsindakini memnun etmek de buyuk onem arz eder ve kişiye büyük özgüven kazandırır . 3 senedir sex yapıyorum 30 dakikadan asagi bosaldigimi hatirlamiyorum inanmayan manitasını yollasın

    YanıtlayınSil
  12. İyi gidiyordu herifin göbeğiyle yüzünü görünce sikim söndü amk

    YanıtlayınSil

1. Yorum yazarken nickinizi kullanın.
2. Üyelik ve mail gerektirmeden adı/url seçeneği ile yorum yapabilirsiniz. url kısmını boş bırakabilir ya da google.com yazabilirsiniz.